top of page

Regulamin sklepu internetowego

§1 Postanowienia ogólne

1. Ten regulamin, zwanym dalej "Regulaminem", dotyczący korzystania z usług sklepu internetowego o nazwie "CoinSpot.pl", zwanej dalej "Sklepem", dostępnego pod adresem www.coinspot.pl (zakładka "Regulamin"), ustala zasady korzystania ze Sklepu i określa warunki zawierania umów kupna-sprzedaży.

2. Sklep oferuje międzynarodową sprzedaż następujących produktów za pośrednictwem Internetu: przedmioty wirtualne, waluty wirtualne używane w grach online (dalej nazywane "Gry"), w szczególności monety do gry EA FC i subskrypcje. Te produkty są dalej określane jako "Produkty"

3. W sklepie Kupujący ma możliwość nabyć Produkty od Sprzedawcy. Dokonanie zakupu Produktów przez Kupującego odbywa się na podstawie wiążącej Umowy kupna-sprzedaży obowiązującej dla obu stron.

4. Sklep internetowy CoinSpot.pl dostępny pod adresem internetowym www.coinspot.pl, prowadzony jest przez Filip Lewandowski Trading Co. z siedzibą w Gdańsku, ul. Sąsiedzka 13, 80-298, NIP: 9571162166, REGON: 526143873

5.Jeśli ten Regulamin nie określa inaczej, masz możliwość skontaktowania się z nami na następujące sposoby:

-Droga elektroniczna: Możesz wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@coinspot.pl.

-Jesteśmy dostępni każdego dnia roboczego, zgodnie z naszym kalendarzem pracy Sprzedawcy. Dzień roboczy to dzień pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Sklep może także prowadzić działalność w dni, które nie są uważane za dni robocze

6.  Wszystkie znaki firmowe, nazwy firmowe oraz znaki towaru należą do ich prawnych właścicieli, a Sklep używa ich tylko i wyłącznie w celach informacyjnych.

§2 Kontakt ze sklepem

1. Adres Sprzedawcy: ul. Sąsiedzka 13 , 80-298 Gdańsk.

2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@coinspot.pl.

3. Numer telefonu Sprzedawcy: 734 417 871.

4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:00-22:00.

§3 Warunki korzystania ze Sklepu

  1. Rejestracja w Sklepie oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie niezbędnych danych osobowych w celu skutecznego funkcjonowania Sklepu, szczególnie w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży.

  2. Szczegółowe zasady przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: Polityka Prywatności.

  3. Dodatkowo, rejestrując się w naszym Sklepie, zgadzasz się na otrzymywanie materiałów promocyjnych oraz reklam na swój adres e-mail i numer telefonu (jeśli podałeś taki numer).

§4 Przestrzeganie reguł Gry

1. Zgodność Zasady Gry z Użyciem Produktów

a. Kupujący, nabywając Produkty, zobowiązuje się do spełnienia warunków umowy kupna-sprzedaży oraz używania Produktu zgodnie z zasadami Gry, chyba że wyraźnie uzyskał zgodę od właściciela Gry lub osoby do tego upoważnionej. W przeciwnym razie Kupujący jest zobowiązany do natychmiastowego zaprzestania korzystania ze Sklepu. W przypadku, gdy Kupujący znajduje się na etapie rejestracji, nie ma prawa zarejestrować się w Sklepie.

2. Prawo do Odmowy Dostępu dla Niezgodnego Użytkowania

a. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy dostępu do Produktów dla Kupujących, którzy używają Produktów w sposób niezgodny z zasadami Gry.

3. Odpowiedzialność za Zgodność z Zasadami Gry

a. Odpowiedzialność za przestrzeganie warunków opisanych w paragrafie 1. i 2. spoczywa wyłącznie na Kupującym.

4. Nieobowiązek Weryfikacji przez Sprzedawcę

a. Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania, czy Kupujący przestrzega zasad Gry.

5. Konsekwencje Naruszenia Zasad Gry

a. W przypadku naruszenia zasad Gry lub złamania postanowień opisanych w paragrafie 1. lub 2., Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności ani wobec Kupującego, ani wobec wydawcy lub właściciela Gry.

§5 Metody dostawy oraz płatności

1. Metody Dostawy 

a. Kupujący otrzyma zakupione Przedmioty za pomocą dostawy elektronicznej na wskazane przez Klienta konto.

2. Metody płatności 

b. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

-płatność za pośrednictwem serwisu PayPal (dodatkowo za pomocą kart płatniczych i kredytowych)

-płatność za pośrednictwem Przelewy24(Umożliwia akceptowanie kart kredytowych lub debetowych, płatności Apple Pay, Google Pay, przelewów bankowych, Blika i wielu innych).

-płatność manualna (przelew BLIK na numer telefonu, przelew na konto bankowe)

Nie bierzemy odpowiedzialności za zaniedbania banku, operatorów płatności, agentów płatności czy operatorów komórkowych.

§6 Szczegółowe zasady dotyczące produktów

1. Brak Odpowiedzialności za Problemy z Kontem i Używanie Wirtualnej Waluty

a. Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za uniemożliwienie dostępu, zablokowanie lub wyzerowanie konta, na których zakupiono wirtualną walutę, zwłaszcza EA FC24 Coins zakupione w naszym Sklepie. W przypadku takich incydentów, Kupujący powinien zgłosić swoje zażalenia właścicielowi Gry lub jej wydawcy. Nie przewidujemy żadnych rekompensat finansowych, nawet jeśli Produkty nie mogą być używane przez Kupującego, zwłaszcza w przypadku naruszenia zasad Gry lub błędów ze strony właściciela Gry lub jej wydawcy.

2. Akceptacja Konsekwencji Zakupu Produktów

a. Kupujący akceptuje świadomie, że zakup Produktów może skutkować otrzymaniem ostrzeżenia od właściciela Gry lub jej wydawcy, wyczyszczeniem konta lub jego zawieszeniem, a także zablokowaniem dostępu do konta. Nie jesteśmy odpowiedzialni za tego rodzaju sytuacje.

3. Brak Odpowiedzialności za Błędy Właściciela Gry

a. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy popełniane przez właściciela Gry lub jej wydawcę, w szczególności za wygaśnięcie konta lub zawieszenie konta wynikające z korzystania z nielegalnie zdobytych przedmiotów.

§7 Polityka zwrotów

1. Wyłączenie Odpowiedzialności za Problemy z Kontem i Wirtualną Walutą

a. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę dostępu, zablokowanie lub wyczyszczenie (wyzerowanie) konta lub kont, na których zakupiono wirtualną walutę, zwłaszcza EA FC24 Coins zakupione w Sklepie. W przypadku takich problemów, Kupujący powinien kierować swoje skargi i zażalenia do właściciela Gry lub wydawcy. Kupującemu nie przysługuje żadna rekompensata ani zwrot środków, nawet jeśli Produkty nie mogą być użyte ze względu na naruszenie zasad Gry lub błąd właściciela Gry lub jej wydawcy.

2. Akceptacja Ryzyka związanego z Zakupem Produktów

a. Kupujący akceptuje, że zakup Produktów może skutkować otrzymaniem ostrzeżenia od właściciela Gry lub jej wydawcy, wyczyszczeniem konta lub jego zawieszeniem, a także zablokowaniem dostępu do konta. Nie ponosimy odpowiedzialności za takie sytuacje.

3. Wyłączenie Odpowiedzialności za Błędy Właściciela Gry

a. Nie jesteśmy odpowiedzialni za ewentualne błędy właściciela Gry lub jej wydawcy, w szczególności za wygaśnięcie konta lub jego zawieszenie wynikające z korzystania z przedmiotów zdobytych nielegalnie.

Zasada niniejsza dotyczy również sprzedaży na terytorium Unii Europejskiej, w krajach, w których wdrożona została Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25.10.2011 r. w sprawie praw konsumentów, zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywę 1999/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady oraz uchylająca dyrektywę Rady 85/577 EWG i dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady.

Zgodnie z art. 16 Dyrektywy: Państwa Członkowskie nie mogą przewidzieć prawa do odstąpienia od umowy określonego w art. 9-15 w odniesieniu do umów zawieranych na odległość i umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa w następujących przypadkach: c) dostarczania towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych; m) dostarczania treści cyfrowych, które nie są dostarczane na trwałym nośniku, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta i po przyjęciu przez niego do wiadomości utraty w ten sposób przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy.

 

Konsument, przebywający na terytorium UE lub będący obywatelem lub rezydentem kraju UE kupując Produkt wyraża zgodę na spełnienie świadczenia – dostarczenie treści cyfrowej i przyjmuje do wiadomości utratę w ten sposób przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy w rozumieniu art. 16 pkt m) Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów.

§8 Reklamacja i Gwarancja

1. Przedmiot Umowy Sprzedaży

a. W ramach Umowy Sprzedaży oferowane są nowe Produkty.

2. Rękojmia za Wady Produktu

a. W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru u Sprzedawcy, Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi określonymi w kodeksie cywilnym.

3. Procedura Reklamacyjna

a. Reklamację można zgłosić drogą elektroniczną na adresy Sprzedawcy podane w niniejszym Regulaminie lub skorzystać z elektronicznego formularza reklamacyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.

4. Informacje Wymagane w Reklamacji

a. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia (w tym datę), dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta związane z wadą towaru.

5. Termin Rozpatrzenia Reklamacji

a. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia żądania reklamacyjnego niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni. Jeśli nie zostanie to zrealizowane w wyznaczonym terminie, uważa się, że Sprzedawca uznał żądanie Klienta za uzasadnione.

§9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phpwww.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1706 t.j.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą;

b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1706 t.j.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą;

c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§10 Rodzaje i zakres usług elektronicznych 

  1. 1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.

  2. 2. Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  3. 3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§11 Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych 

  1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w §10 pkt 1 Regulaminu przez Sprzedawcę jest nieodpłatne.

  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Klienta.

  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:

    1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

    2. dostęp do poczty elektronicznej,

    3. przeglądarka internetowa,

    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

  4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  5. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  6. Klient obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§12 Postanowienia końcowe

1. Zmiana niniejszego Regulaminu wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdorazowa zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem podania zmienionego Regulaminu do wiadomości Użytkowników na stronie Sklepu.

2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.

3. Sądem właściwy dla rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

bottom of page